• Levering binnen 2 tot 3 werkdagen

Retourneren en herroepingsrech

Retourneren:

  • Je kan bestelde artikelen terugsturen en je geld terug vragen. Bekijk hieronder op welke manier je de artikelen retour kan sturen:

    Retourmethode Retourkosten Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    1. Download je retourlabel:
    - OP KIABI.NL
    Ga naar je Kiabi-klantenaccount, rubriek "Mijn bestellingen" en download je retourlabel (Klik op “Het retourneren van je Kiabi-bestelling”). Je retouretiket zal op het postkantoor geprint worden.
    (Nog geen klantenaccount? Klik hier ›)

    - OP DE WEBSITE VAN POSTNL
    Voer je tracking nummer in en maak je retourlabel. Geef het retouradres van Kiabi aan: Postcode 8000ZG, Antwoordnummer 36066.

    2. Breng de artikelen in hun originele verpakking en in een perfecte en ongebruikte staat terug naar je postNL postkantoor (kies je postkantoor op https://www.postnl.nl/ samen met de ingevulde retourbon (terug te vinden bij de factuur).

    3. Door je barcode te laten scannen, kan je een retouretiket laten afdrukken. Dat etiket kan je op het pakket kleven. PostNL zal het pakket vervolgens retourneren.
    Er wordt automatisch €2,95 afgetrokken van het terug te betalen bedrag. De terugbetaling (met aftrek van de retourkosten) wordt uitgevoerd wanneer wij de artikelen terug hebben ontvangen. Als je per Visa/MasterCard of iDeal betaald hebt krijg je het bedrag op je kaart/rekening teruggestort.
    Indien je met Paypal betaald hebt, wordt het bedrag op je Paypal account teruggestort, binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.

    Wij behouden zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als de artikelen beschadigt of vervuild zijn. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.

    Bij een gedeeltelijke terugzending van de bestelling worden de oorspronkelijke verzendkosten niet terugbetaald.

    Elk risico in verband met het terugzenden van het product komt ten laste van de klant.

    Wanneer de hierboven beschreven procedure en de aangegeven termijnen niet in acht worden genomen, kunnen wij geen enkele klacht betreffende een ontbrekend of niet-conform product of een zichtbaar gebrek van de geleverde producten accepteren.

  • Helaas is het niet mogelijk om voor een andere maat of kleur te ruilen. Je kan je artikelen terugsturen en kies om een andere maat of kleur te bestellen.
  • Een probleem met je pakket? Wij verontschuldigen voor het ongemak. Stuur ons een e-mail (klantenservice@kiabi.nl) met je bestelnummer en het betreffende artikel. Je zal snel een antwoord ontvangen om dit op te lossen.

  • In geval van een herroeping, vergeet niet het herroepingsformulier in te vullen en bij te voegen om de terugbetaling van je oorspronkelijke verzendkosten te krijgen (mogelijk binnen 14 dagen na aankoop). Download het formulier.

Hulp nodig?