• GRATIS LEVERING vanaf €50 aankoop
  • Levertijd: 3 WERKDAGEN
  • Betaal veilig met IDEAL
  • Sinds 1978, meer dan 500 WINKELS en 20 MILJOEN KLANTEN wereldwijd
  • Home Onze diensten De reclame bij kiabi

    De reclame bij kiabi

    Per post

    Als u uw account aanmaakt op kiabi.nl of in een Kiabi winkel, wordt u gevraagd om uw postadres in te vullen. Zo kunt u aanbiedingen van Kiabi ontvangen via een brief die naar u wordt verstuurd.

    Push notification

    Als u de Kiabi-applicatie downloadt, kunt u alerts op uw mobiele telefoon ontvangen (bijvoorbeeld dat uw pakket beschikbaar is bij een afhaalpunt). U kunt ervoor kiezen om die alerts niet te ontvangen door ze tijdens het downloaden te weigeren of bij het eerste gebruik, of u kunt op ieder moment de alerts deactiveren in de instellingen van uw mobiele telefoon of uw tablet.

    Niet-comercieel contact

    De klantenservice van Kiabi kan contact met u opnemen per telefoon, SMS of per post, voornamelijk om de volgende redenen.

    • Voor het volgen of het verwerken van uw bestelling
    • Om een product af te halen
    • Om u te vragen om uw mening over een aankoop te geven
    • Om een tevredenheidsonderzoek uit te voeren naar aanleiding van bijvoorbeeld een aankoop, de levering van een product, een contact van uw kant met onze klantenservice.
    • Om u te informeren dat uw bestelling beschikbaar is in de winkel (bijvoorbeeld na een e-reservering, voor kledingherstel etc…).
    • Om u uw elektronische kassabon te sturen