Home Onze diensten De reclame bij kiabi

De reclame bij kiabi

Per post

Als u uw account aanmaakt op kiabi.nl of in een Kiabi winkel, wordt u gevraagd om uw postadres in te vullen. Zo kunt u aanbiedingen van Kiabi ontvangen via een brief die naar u wordt verstuurd.

Push notification

Als u de Kiabi-applicatie downloadt, kunt u alerts op uw mobiele telefoon ontvangen (bijvoorbeeld dat uw pakket beschikbaar is bij een afhaalpunt). U kunt ervoor kiezen om die alerts niet te ontvangen door ze tijdens het downloaden te weigeren of bij het eerste gebruik, of u kunt op ieder moment de alerts deactiveren in de instellingen van uw mobiele telefoon of uw tablet.

Niet-comercieel contact

De klantenservice van Kiabi kan contact met u opnemen per telefoon, SMS of per post, voornamelijk om de volgende redenen.

  • Voor het volgen of het verwerken van uw bestelling
  • Om een product af te halen
  • Om u te vragen om uw mening over een aankoop te geven
  • Om een tevredenheidsonderzoek uit te voeren naar aanleiding van bijvoorbeeld een aankoop, de levering van een product, een contact van uw kant met onze klantenservice.
  • Om u te informeren dat uw bestelling beschikbaar is in de winkel (bijvoorbeeld na een e-reservering, voor kledingherstel etc…).
  • Om u uw elektronische kassabon te sturen