GRATIS LEVERING vanaf €50 aankoop | 3 tot 4 werkdagen  Meer informatie ›

Mijn retourzendingen en terugbetalingen

Wat zijn de voorwaarden voor retourzending en terugbetaling?

Bij Kiabi retourneer je eenvoudig je items in slechts drie stappen!

Log in je klantenaccount, ga naar je bestellingen en klik op: “Het retourneren van je Kiabi-bestelling”

Dit zal een retour barcode genereren.


Stap 1

Verpak de artikelen in hun originele verpakking met de voorgevulde retourbon. De retourbon is verbonden aan de factuur die je met de bestelling hebt ontvangen.


Stap 2

Ga naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Een postkantoor zoeken


Stap 3

Laat de barcode scannen op het postkantoor om het retouretiket af te drukken.

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. (€2.95 die zullen worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag)

Bij ontvangst van je retourzending sturen wij je een e-mailbericht ter bevestiging met daarin vermeld het bedrag van terugbetaling. Wij zullen het bedrag bijschrijven op de creditcard, de PayPal of iDeal-rekening, die werd gebruikt voor de oorspronkelijke betaling van je bestelling.

Vergeet niet om de gegevens van de retourzending goed te bewaren (bestelnummer, artikelnummers van de geretourneerde artikelen, datum van retourzending en eventueel het retournummer) voor het geval je contact met ons wilt opnemen, zodat je ons snel op de hoogte kan brengen!

In geval van een herroeping, vergeet niet het herroepingsformulier in te vullen en bij te voegen om de terugbetaling van uw oorspronkelijke verzendkosten te krijgen. (Mogelijk binnen 14 dagen na aankoop) Download het formulier.


Heb je mijn retourzending goed ontvangen?

Ongeachte de gekozen vervoerder voor je retourzending, moet je rekening houden met ongeveer 14 dagen voordat de zending bij ons arriveert.

Zodra wij je retourzending in ons magazijn ontvangen, sturen wij je een bevestiging van terugbetaling per e-mail.

Indien je na 14 dagen geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, en houd de volgende gegevens bij de hand:
- bestelnummer
- artikelnummer van de geretourneerde artikelen
- datum van de retourzending
- en eventueel het nummer van de retourzending

Wij informeren je dan zo spoedig mogelijk :)


Wat moet ik doen als ik het bedrag van mijn terugbetaling niet begrijp?

Na een retourzending is het bedrag van de terugbetaling niet het bedrag dat je verwachtte?

Vergeet niet dat, op basis van de gekozen vervoerder voor je retourzending, er retourkosten in rekening kunnen worden gebracht.

Als je ondanks deze controle toch een afwijking vaststelt, kan je de klantenservice vragen om details omtrent het bedrag van de terugbetaling, en in het geval van een fout onzerzijds, zullen wij deze uiteraard direct herstellen!


Mag ik ruilen?

Wij kunnen niet op afstand ruilen, maar je kan ons het artikel of de artikelen terugsturen voor terugbetaling, en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen in de juiste maat of kleur.


Heb je een vraag? Stuur ons dan een e-mail

Stel een vraag aan de community


Dankzij de Toky Woky kan je advies aan de community vragen in plaats van een verkoper