• Levering binnen 2 tot 3 werkdagen
Zoeken

Bestelling

Hulp:

  • Slechts een paar stappen om je artikelen in je winkelmandje te plaatsen: 

    • Maak dan kennis met onze producten in de categorieën DAMES, LINGERIE, HEREN, MEISJES, JONGENS, BABY'S, WONEN, VERKLEEDKLEDING of SCHOENEN
    • Ontdek onze selectie en gebruik onze filters (maat, kleur, prijs…). Klik op de foto om de beschrijving van het artikel te lezen
    • Kies je kleur en maat en klik op "Plaats in winkelmand"
    • Shop verder of ga naar je winkelmand om je selectie te vinden en je bestelling af te ronden.
    • Klik op "bestelling afronden" om je bestelling te plaatsen. Dan kan je je leveringmethode (op een afleverpunt of thuislevering) en betaalmethode (Visa/Mastercard, iDEAL of Paypal) kiezen.
    • Bevestig je betaling
    • Je bestelling is geplaatst :)

    Zodra de bestelling is geregistreerd, sturen wij je een e-mail ter bevestiging van je bestelling, met een overzicht van je aankoop.

  • Klik hier om onze maattabel te consulteren.


Een kortingscode gebruiken:

Om te kunnen profiteren van de korting op je aankoop, voeg je deze code toe aan je mandje en klik je op "OK" om de code te activeren. Vergeet niet in te loggen op je klantaccount voordat je een kortingscode gebruikt, en lees de gebruiksvoorwaarden aandachtig door. Vaak kunnen kortingscodes niet worden toegepast op artikelen die in de aanbieding zijn, en/of is er een minimum aankoopbedrag vereist. Vergeet ook niet om de geldigheidsdatum van de kortingscode te controleren.


Mijn bestelling wijzigen of annuleren:

  • Zodra de bestelling bevestigd is, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te wijzigen (maat, kleur, betaalmethode, afleveradres). Wij nodigen je uit om je bestelling te annuleren en deze opnieuw te plaatsen 😊

  • Eenvoudig!

    • Ga in je klantenaccount (rubriek 'mijn aankopen') en klik op "mijn bestelling annuleren".*
    • Het is mogelijk om je bestelling te annuleren binnen 24 uur.
    • Je zal een e-mail ontvangen om je annulering te bevestigen.
    • * Als de optie ‘Annuleren’ niet meer zichtbaar is, betekent dit dat het te laat is. Wanneer het pakje geleverd wordt kan je het aan de deur weigeren. Op deze manier wordt het meteen naar ons terug gezonden, en kunnen we je geld terugstorten.

Bestellen zonder account:

  • Volg gewoon deze stappen:

    • Als je al klant bent op kiabi.nl, zorg dat je niet ingelogd bent op je klantenaccount. Om van je klantenaccount uit de loggen: klik op "Hallo" bovenaan de pagina en vervolgens op "Uitloggen"
    • Klik op het artikel die je wilt bestellen en selecteer je maat en kleur.
    • Klik op "Plaats in winkelmand". Ga verder met shoppen of ga naar je winkelmandje.
    • In je winkelmandje, klik op "Bestelling afronden".
    • Klik op "Doorgaan zonder account", kies je leveringmethode en vul je emailadres in om je bestelling te kunnen volgen.
    • Kies je betaalmethode en klik op "Ik bevesting mijn betaling"
    • Zodra de bestelling is geregistreerd, sturen wij je een e-mail ter bevestiging van je bestelling, met een overzicht van je aankoop.
  • Geen probleem :) Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging via email (op het emailadres die je hebt ingevuld). Je zult een email ontvangen bij elke nieuwe fase in de levering van je pakket (van de verzending tot de levering van je pakket).

  • Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen op kiabi.nl
    De annulering van een bestelling is alleen mogelijk binnen 24 uur met een klantenaccount. Als je je bestelling zonder account hebt geplaatst, is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren.

Hulp nodig?