• GRATIS LEVERING vanaf €50 aankoop
  • Levertijd: 3 WERKDAGEN
  • Betaal veilig met IDEAL
  • Sinds 1978, meer dan 500 WINKELS en 20 MILJOEN KLANTEN wereldwijd
  • Home Onze diensten Retourneren en herroepingsrecht ›

    Retourneren en herroepingsrecht


    Bij Kiabi heb je 30 dagen vanaf het moment waarop je de bestelling ontvangen hebt om je artikelen terug te sturen (deze 30 dagen zijn inclusief het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen)*
    *zie het artikel 'terugzendingen en terugbetalen' in onze algemene voorwaarden.

    De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

    Retourneren

    Je kan bestelde artikelen terugsturen en je geld terug vragen.

    Retourmethode Retourkosten Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    1. Ga naar je klantenaccount en download je retouretiket. Deze zal op het postkantoor geprint worden. (Nog geen klantenaccount? Klik hier ›)
    Of
    Ga naar de website van PostNL. Voer je tracking nummer in en vraag om je retouretiket.
    2. Kies je postkantoor/afleverpunt op https://www.postnl.nl/
    Er wordt automatisch €2,95 afgetrokken van het terug te betalen bedrag. De terugbetaling (met aftrek van de retourkosten) wordt uitgevoerd wanneer wij de artikelen terug hebben ontvangen. Als je per Visa/MasterCard of iDeal betaald hebt krijg je het bedrag op je kaart/rekening teruggestort.
    Indien je met Paypal betaald hebt, wordt het bedrag op je Paypal account teruggestort, binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
    2. Breng de artikelen in hun originele verpakking en in een perfecte en ongebruikte staat terug naar je postNL postkantoor/afleverpunt, samen met de ingevulde retourbon.

    Herroepingsrecht

    In geval van een herroeping, vergeet niet het herroepingsformulier in te vullen en bij te voegen om de terugbetaling van je oorspronkelijke verzendkosten te krijgen. (Mogelijk binnen 14 dagen na aankoop)
    Download het formulier ›

    Elk risico in verband met het terugzenden van het product komt ten laste van de klant.

    Wanneer de hierboven beschreven procedure en de aangegeven termijnen niet in acht worden genomen, kunnen wij geen enkele klacht betreffende een ontbrekend of niet-conform product of een zichtbaar gebrek van de geleverde producten accepteren.