Veelgestelde vragen

Vanaf mijn bestelling tot aan mijn levering

Hoe kan ik winkelen op kiabi.nl?

Slechts een paar stappen om je artikelen in je winkelmandje te plaatsen:
Maak dan kennis met onze producten in de categorieën DAMES, LINGERIE, HEREN, MEISJES, JONGENS, BABY'S, WONEN, VERKLEEDKLEDING of SCHOENEN.
Ontdek onze selectie en gebruik onze filters (maat, kleur, prijs…). Klik op de foto om de beschrijving van het artikel te lezen.
Kies je kleur en maat en klik op "Plaats in winkelmand".
Shop verder of ga naar je winkelmand om je selectie te vinden en je bestelling af te ronden.

Klik op "bestelling afronden" om je bestelling te plaatsen. Dan kan je je leveringmethode (in de Kiabi-winkel, op een afleverpunt of thuislevering) en betaalmethode (Visa, MasterCard, iDEAL of Paypal) kiezen.
Bevestig je betaling.
Je bestelling is geplaatst :)
Zodra de bestelling is geregistreerd, sturen wij je een e-mail ter bevestiging van je bestelling, met een overzicht van je aankoop.
Tip: als je je aankoop niet direct wilt voltooien, klik je op “Opslaan in mijn wishlist” in plaats van te klikken op “Plaats in winkelmand”. Je selectie blijft dan gedurende 15 dagen in je winkelmandje bewaard.
Wist je dit? Op kiabi.nl is er nog meer keuze met het exclusieve aanbod "Web-exclusives artikelen": verkleedkostuums, Adidas, Hello Kitty, Reebok, Nike, Absorba, Dim.... kijk snel.


Hoe verloopt de bezorging?

Wij bezorgen je bestelling binnen 3 tot 4 werkdagen. Je kan kiezen uit de volgende 2 transportmogelijkheden:

Wij bieden je de mogelijkheid om je pakket rechtstreeks thuisbezorgd te krijgen; of als dat niet handig is voor je: bij een afhaalpunt.
Houd rekening met een bezorgtermijn van ongeveer 3-4 werkdagen.
Wij brengen je €4,95 aan bezorgkosten in rekening voor thuisbezorging. Gratis vanaf €50 aankoop.
De leverkosten van je pakket op een afleverpunt bedragen €4,95. Gratis verzending vanaf €50 aankoop.


Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Zodra de bestelling bevestigd is, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te wijzigen (maat, kleur, betaalmethode, afleveradres). Wij nodigen je uit om je bestelling te annuleren en deze opnieuw te plaatsen 😊
Wil je je bestelling annuleren? Eenvoudig!
Ga in je klantenaccount (rubriek 'mijn aankopen') en klik op "mijn bestelling annuleren".*
Het is mogelijk om je bestelling te annuleren binnen 24 uur.
Je zal een e-mail ontvangen om je annulering te bevestigen.

*Als de optie ‘Annuleren’ niet meer zichtbaar is, betekent dit dat het te laat is. Wanneer het pakje geleverd wordt kan je het aan de deur weigeren. Op deze manier wordt het meteen naar ons teruggezonden, en kunnen we je geld terugstorten.


Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Om te kunnen profiteren van de korting op je aankoop, voeg je deze code toe aan je mandje en klik je op "OK" om de code te activeren.*
Vergeet niet in te loggen op je klantaccount voordat je een kortingscode gebruikt, en lees de gebruiksvoorwaarden aandachtig door. Vaak kunnen kortingscodes niet worden toegepast op artikelen die in de aanbieding zijn, en/of is er een minimum aankoopbedrag vereist. Vergeet ook niet om de geldigheidsdatum van de kortingscode te controleren.
*Kortingscodes zijn niet geldig voor e-reservering.


Ik wil een klantaccount aanmaken

Op je computer:

• Klik rechtsboven op het pictogram "Nieuwe klant / Inloggen".
• Klik op "Account aanmaken".
• Vul het formulier in of inlog met Facebook of Google.

Op je smartphone:

• Klik op linksboven op het menupictogram.
• Klik op "Account".
• Klik op "Inloggen" en op "Account aanmaken".
• Vul het formulier in of inlog met Facebook of Google.


Hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen?

Een verhuizing, een geboorte of een nieuwe telefoon?
Je kan op elk moment je persoonlijke gegevens wijzigen:

1) Log in op je klantaccount
2) Selecteer aan de linkerkant de gegevens die je wil wijzigen (e-mail en wachtwoord, gegevens, enz.)
3) Voer de wijzigingen uit
4) Bevestig deze


Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Een verhuizing, een geboorte of een nieuwe telefoon?
Je kan op elk moment je persoonlijke gegevens wijzigen:

1) Log in op je klantaccount
2) Selecteer aan de linkerkant de gegevens die je wil wijzigen (e-mail en wachtwoord, gegevens, enz.)
3) Voer de wijzigingen uit
4) Bevestig dezez


Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen met creditcard (Visa of Mastercard), PayPal of iDEAL.


Mijn betaling is geweigerd, wat moet ik nu doen?

Als er een probleem is opgetreden bij de bevestiging van je online betaling, is dit wellicht veroorzaakt door een storing bij je bank, of een technische fout op ons betaalportaal.

Je ontvangt altijd een e-mailbericht van ons, waarin wij je aangeven welke stappen je moet volgen: contact opnemen met je bank, een nieuwe poging doen, of een andere betaalmethode kiezen.

Als de weigering van je bank afkomstig is, kan deze veroorzaakt worden door een onjuiste invoer van het kaartnummer, van de geldigheidsdatum of van de veiligheidscode.

Wij verzoeken je daarom je poging te herhalen en daarbij goed te letten op de vermelde gegevens.

Als het probleem zich opnieuw voordoet, neem dan eerst contact op met je bank voor meer informatie.

Vergeet ook niet dat onze klantenservice je graag wil helpen: contactformulier


Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraging heeft?

Om deze vertraging te kunnen begrijpen, zijn hier enkele tips:

1) Raadpleeg het verloop van de afhandeling van je pakket in de rubriek “Mijn aankopen”, op onze website voor de exacte status van je pakket
2) Je kan het pakket ook online volgen via de vervoerder. Wellicht is het e-mailbericht met informatie over de aankomst van het pakket per ongeluk in je Spam-box beland.
3) Als je gekozen hebt voor thuisbezorging, controleer dan eerst het bezorgadres. Vergeet ook niet je buren te raadplegen, wellicht is het pakket bij je buren bezorgd toen je afwezig was.

Onze klantenservice blijft tot je beschikking: contactformulier


Een probleem met de inhoud van je bestelling?

Als je een afwijking vaststelt in de inhoud van je bestelling bij de ontvangst hiervan, verzoeken wij je contact met ons op te nemen, met vermelding van het bestelnummer en de desbetreffende artikelnummers.


Mijn retourzendingen en terugbetalingen

Wat zijn de voorwaarden voor retourzending en terugbetaling?

Je kan bestelde artikelen terugsturen en je geld terugvragen. Bekijk hieronder op welke manier je de artikelen retour kan sturen:


Retourmethode Retourkosten Wanneer krijg ik mijn geld terug?
1. Download je retourlabel:
- OP KIABI.NL
Ga naar je Kiabi-klantenaccount, rubriek "Mijn bestellingen" en download je retourlabel (Klik op “Het retourneren van je Kiabi-bestelling”). Je retouretiket zal op het postkantoor geprint worden.
(Nog geen klantenaccount? Klik hier ›)

- OP DE WEBSITE VAN POSTNL
Voer je tracking nummer in en maak je retourlabel. Geef het retouradres van Kiabi aan: Postcode 8000ZG, Antwoordnummer 36066.

2. Breng de artikelen in hun originele verpakking en in een perfecte en ongebruikte staat terug naar je postNL postkantoor (kies je postkantoor op https://www.postnl.nl/ samen met de ingevulde retourbon (terug te vinden bij de factuur).

3. Door je barcode te laten scannen, kan je een retouretiket laten afdrukken. Dat etiket kan je op het pakket kleven. PostNL zal het pakket vervolgens retourneren.
Er wordt automatisch €2,95 afgetrokken van het terug te betalen bedrag. De terugbetaling (met aftrek van de retourkosten) wordt uitgevoerd wanneer wij de artikelen terug hebben ontvangen. Als je per Visa/MasterCard of iDeal betaald hebt krijg je het bedrag op je kaart/rekening teruggestort.
Indien je met Paypal betaald hebt, wordt het bedrag op je Paypal account teruggestort, binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.

Wij behouden zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als de artikelen beschadigt of vervuild zijn. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
Bij een gedeeltelijke terugzending van de bestelling worden de oorspronkelijke verzendkosten niet terugbetaald.
Elk risico in verband met het terugzenden van het product komt ten laste van de klant.
Wanneer de hierboven beschreven procedure en de aangegeven termijnen niet in acht worden genomen, kunnen wij geen enkele klacht betreffende een ontbrekend of niet-conform product of een zichtbaar gebrek van de geleverde producten accepteren.


Heb je mijn retourzending goed ontvangen?

Ongeachte de gekozen vervoerder voor je retourzending, moet je rekening houden met ongeveer 14 dagen voordat de zending bij ons arriveert.
Zodra wij je retourzending in ons magazijn ontvangen, sturen wij je een bevestiging van terugbetaling per e-mail.
Indien je na 14 dagen geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, en houd de volgende gegevens bij de hand:

- Bestelnummer
- Artikelnummer van de geretourneerde artikelen
- Datum van de retourzending
- en eventueel het nummer van de retourzending

Wij informeren u dan zo spoedig mogelijk :)


Wat moet ik doen als ik het bedrag van mijn terugbetaling niet begrijp?

Na een retourzending is het bedrag van de terugbetaling niet het bedrag dat je verwachtte?
Vergeet niet dat, op basis van de gekozen vervoerder voor je retourzending, er retourkosten in rekening kunnen worden gebracht.
Als je ondanks deze controle toch een afwijking vaststelt, kan je de klantenservice vragen om details omtrent het bedrag van de terugbetaling, en in het geval van een fout onzerzijds, zullen wij deze uiteraard direct herstellen!


Kiabi producten

Welke producten verkoopt Kiabi?

Wist je dat? Kiabi biedt een collectie tegen kleine prijzen, voor iedereen: volwassenen, kinderen en baby's.
Kiabi verkoopt ook positiekleding, lingerie en kleding in grote maten speciaal voor jij. En vergeet niet de vele accessoires om je look compleet te maken: schoenen, tassen, sieraden…
En op de website van Kiabi is nog meer keuze met het exclusieve aanbod "Exclusieve webproducten": verkleedkostuums, kleding.... kijk snel.


Hoe vind ik een product dat me interesseert, snel terug op de website?

Met behulp van de zoekmachine bovenin het scherm! Voer een zoekwoord in (bijv.: broek), of het artikelnummer (bijv.: TQ029)
Je kan ook naar de gewenste collectie gaan (bijv.: Dameskleding), en vervolgens het type gezochte artikel selecteren (bijv.: broek).
Veel plezier bij het shoppen !


Hoe kom ik in de matengids?

Je twijfelt over je maat? Raadpleeg dan onze matengids, die aanwezig is bij elke productbeschrijving, of rechtstreeks toegankelijk is via deze link.


Het artikel dat ik wil hebben, is uitverkocht. Is er een kans dat het binnenkort weer verkrijgbaar is?

Om je zoveel mogelijk te kunnen laten genieten van kleding, hebben wij slechts één motto: je het juiste artikel op het juiste moment bieden. De levensduur van onze artikelen is dus beperkt in de tijd, en slechts enkele van onze artikelen worden opnieuw aangeboden.

Elke week worden honderden nieuwe artikelen aangeboden, om je te laten profiteren van de allernieuwste trends.

Wij kunnen je niet zeggen of een bepaald artikel opnieuw in de verkoop komt gedurende de aankomende maanden. Wij adviseren je daarom onze website regelmatig te bezoeken. Als het desbetreffende artikel niet opnieuw verschijnt, zal je zeker iets vinden dat erop lijkt ;-)


De Kiabi-Klub en nieuwsbrief

Hoe kan ik me aanmelden bij de Kiabi-Klub, wat zijn de voordelen ervan en hoe werkt het?

Het aanmelden bij de Kiabi-Klub is gratis en levenslang geldig, en wordt op verzoek verstrekt bij het aanmaken van een klantenaccount.

De Kiabi-Klub biedt vele voordelen:
- Voor iedere aankoop van €1 = 1 spaarpunt
- Je ontvangt speciale aanbiedingen zodra je bent aangemeld.
- De spaarpunten over je aankopen worden verdubbeld tijdens de maand waarin je jarig bent.
- 100 gratis spaarpunten om de geboorte van je baby te vieren: door het invullen van de voornaam van je kind in je account voordat je je bestelling bevestigt (binnen 3 maanden na de geboorte).
- Een kers op de taart! Zodra je 500 punten hebt gespaard, ontvang je 15% korting op de aankoop van je keuze (geldig gedurende 6 maanden).

Om te profiteren van al deze voordelen, moet je niet vergeten in te loggen wanneer je een bestelling plaatst op kiabi.nl. Om je puntensaldo op te vragen, klik hier: Mijn puntensaldo opvragen.


De nieuwsbrief

Wil je op de hoogte houden van ons nieuws? Schrijf in voor onze nieuwsbrief op onze website !
Voer je e-mailadres in en vertel ons iets over jezelf om personele aanbiedingen te ontvangen !


Ik wil van de nieuwsbrief afmelden

Stuur ons een e-mail. Wij zullen je van de nieuwsbrief zo snel mogelijk afmelden.


Het merk Kiabi

Wie zijn wij?

Kiabi is een Modemerk met kleine prijzen, opgericht in 1978 in Frankrijk, en sinds 2000 aanwezig op het Web.

Al 40 jaar heeft KIABI de ambitie om haar klanten trendy modeartikelen te bieden, die voor iedereen toegankelijk zijn dankzij lage prijzen en een grote keuze aan kwaliteitskleding.
KIABI beschikt over 500 winkels en online winkels wereldwijd, en is marktleider in kleding voor het hele gezin: Dameskleding, Herenkleding, Kinderkleding. Babykleding, maar ook Positiekleding, Grote maten of Lingerie.


Wat doet Kiabi voor duurzame ontwikkeling?

Bij Kiabi zorgen onze "Duurzame ontwikkelings"-acties ervoor dat wij ons dagelijks verbeteren in :

• Het ontwerp van de producten
Wij analyseren het textiel, controleren de maatregelen en de kwaliteit van onze producten, die door onze stylisten zijn ontworpen. Wij bestuderen hun levensduur om verpakkingen en productie-afval zoveel mogelijk te beperken.

• Het ontwerp van de gebouwen
Momenteel vernieuwen wij de elektrische installaties (verlichting en verwarming) van onze winkels. Ook installeren wij een computergestuurde controle van deze installaties om het energieverbruik te beperken.

• Het beheer van de grondstoffen
De grondstoffen van de aarde zijn beperkt: wij werken eraan om onze uitgaven voor energie te verminderen en onze afstanden voor bevoorrading te beperken door het vestigen van nieuwe magazijnen in de buurt van onze winkels.

• De bescherming van het milieu
Wij recyclen ons afval bij elke vestiging: winkel, magazijn, hoofdkantoor. Om het gebruik van kartonnen dozen te vermijden, verpakken wij sinds 1995 de goederen vanuit de magazijnen naar de winkels in vouwdozen, die oneindig herbruikbaar zijn. Sinds maart 2016 geven wij in de winkels geen gratis plastic tasjes meer, en verkopen wij herbruikbare tassen zonder winstmarge.

• Verantwoorde inkoop
Wij bouwen aan duurzame relaties met onze leveranciers. Momenteel duren deze relaties gemiddeld 7,5 jaar. Bij 100% van de rechtstreekse leveranciers vindt jaarlijks een audit plaats t.a.v. de arbeidsomstandigheden, de naleving van de mensenrechten, het voorkomen van corruptie en de bescherming van het milieu in de fabrieken.

• Welzijn op het werk
Kiabi is een bedrijf waar het goed werken is, en het staat genoteerd in de top van "Great Place to work".
Meer dan 700 medewerkers hebben meegedaan aan het programma tijdens de week van de "Duurzame ontwikkeling" en de week van de "Gezondheid" in 2019.