• Levering binnen 2 tot 3 werkdagen
Zoeken
Personaliseren met Kiabi: Hoe werkt het?​
Kies een product dat je kunt personaliseren
Schrijf je tekst, kies het lettertype en de kleur.Meer is het echt niet ... Bevestigen
Rond je aankopen zoals gebruikelijk af op kiabi.be
Je ontvangt je gepersonaliseerde item samen met de andere kledingstukken van je bestelling!
Maak je favoriete item echt uniek.​

Kiabi borduurt een woord of zin naar keuze op een groot aantal personaliseerbare producten voor het hele gezin: sweaters, polo's, T-shirts, slabbetjes, babypyjama's, ... Kies uit vier lettertypes en veertien kleuren om je stijl te tonen of een cadeau echt origineel te maken. Goed om weten: Al onze borduursels worden gemaakt in Noord-Frankrijk, met OEKO-TEX®-garen.

Hoe onderhoud je het borduurwerk?​

Onze borduursels zijn van geen kleintje vervaard en mogen op maximaal 95 °C gewassen worden. De rondslingerende knuffel met borduursel kan zo in de wasmachine, op voorwaarde dat je de wasinstructies naleeft!

Onze kleuren om je kleding te personaliseren/borduren!​
FAQ
Hoe kun je producten laten personaliseren?

Borduren is een decoratieve techniek (alleen tekst bij KIABI) die in gewone steken machinaal wordt uitgevoerd op een kledingstuk/accessoire. Je kunt kiezen uit verschillende lettertypes en garen kleuren.

Hoe weet ik of ik een product kan laten personaliseren?

De producten die je kunt laten personaliseren zijn aangeduid met een sticker 'Personaliseerbaar' op de foto en hebben een knop 'Personaliseren' in de productomschrijving.

Kan ik mijn product met om het even welke boodschap laten personaliseren?

Je kunt een tekst toevoegen en kiezen uit onze beschikbare lettertypes en kleuren. Je bericht moet voldoen aan de geldende voorwaarden. Dat wil zeggen dat het geen inbreuk mag maken op intellectuele eigendomsrechten (bijvoorbeeld een merknaam) en geen beledigende of privé-informatie mag bevatten. Meer informatie: algemene voorwaarden voor personalisering door KIABI

Hoelang duurt het voordat ik mijn pakje krijg? Krijg ik twee pakjes?

Als je bestelling naast andere artikelen ook een of meer gepersonaliseerde artikelen bevat, ontvang je slechts één pakje.

Welke kwaliteit heeft de aangeboden service?

Voor het personaliseren met borduurwerk worden hoogwaardige materialen gebruikt. Zowel voor het garen als de verstevigingen gebruikt het atelier van KIABI enkel materialen van het merk MADEIRA. Die materialen voldoen aan de hoogste normen (STANDARD 100 by OEKO-TEX®, ISO 9001, wasbestendig en hypoallergeen).

Bieden de winkels van KIABI deze dienst ook aan?

In je winkel Kiabi Westland kun je wel terecht voor onze borduur-, patch-, en printservices. Neem contact op met je winkel om te weten of deze services aangeboden worden.

Wat zijn de betalings-, leverings- en retourvoorwaarden?

Als je een gepersonaliseerd product bestelt, kun je gebruikmaken van Click & Collect, levering aan huis en in een afhaalpunt. Online reserveren is niet mogelijk.

De betaalmethodes zijn gelijk aan die van 'klassieke' bestellingen:

- Bancontact
- Paypal
- Bankkaart
- Klarna
- Betaling in meerdere keren
- Babyspaarprogrammas

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet omgeruild of terugbetaald worden. Meer informatie: algemene voorwaarden voor personalisering door KIABI In geval van onregelmatigheden kun je contact opnemen met de klantendienst via de knop 'Hulp nodig?'.

Hoe kan ik mijn pakje volgen?

We houden je via e-mail of sms op de hoogte van elke fase van je bestelling, van de bevestiging en de verzending tot het moment waarop je pakje beschikbaar is.
Als je toch nog aanvullende informatie wenst, kun je het volgende doen: - Meld je aan op je klantenaccount; - Ga naar de rubriek 'Mijn aankopen': je belandt vervolgens op de website van onze vervoerder waar je meteen kunt zien waar je pakje zich bevindt.

Is je bestelling te laat, doe dan het volgende: 1 - Volg je pakje via het menu 'Mijn aankopen' om de exacte status te kennen.
2 - Gebruik de online tracking van de vervoerder. Misschien is de e-mail met informatie over de levering van je pakje per ongeluk in je spambox belandt.
3 - Controleer eerst het bezorgadres als je een levering aan huis hebt aangevraagd. Bel eens aan bij je buren, misschien hebben zijn wel het pakje ontvangen toen je niet thuis was.

Je kunt ook steeds contact opnemen met onze klantendienst via de knop 'Hulp nodig?'.

Een probleem met je bestelling van Kiabi?

Klik hier om elk probleem met de levering te melden. Vermeld steeds het bestelnummer en, indien van toepassing, het referentienummer van het/de betreffende artikel(en), binnen de volgende termijnen:

Probleem Uiterste termijn voor contact met Kiabi
Pakket niet geleverd 30 dagen (vanaf verzenddatum)
Ontbrekend, incompleet of beschadigd artikel 48 uren (na levering)


Als je een defect artikel ontvangt, neem contact op met onze klantenservice naar klantenservice@kiabi.be.

Personalisering: Hoe zit het met getrouwheidsvoordelen, kortingscodes en bezorgkosten?

Getrouwheidsvoordelen: de kosten voor de personalisering leveren geen getrouwheidspunten op.
Kortingscodes: de kortingscodes die je voor je bestelling kunt gebruiken, zijn niet van toepassing op de kosten voor de personalisering.
Bezorgkosten: de kosten voor de personalisering worden niet meegeteld in het bedrag om producten gratis te laten leveren